Strona główna Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwrot, wymiana, reklamacja:

  1. Jeśli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Podstawowym warunkiem zwrotu, jak i wymiany towaru jest jego idealny stan, przedstawienie dowodu zakupu oraz dołączony prawidłowo wypełniony formularz. Jakiekolwiek ślady użytkowania towaru uniemożliwiają wymianę bądź zwrot towaru.
  2. Prawo do zwrotu i wymiany towaru nie dotyczy produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (w tym maszyn i urządzeń), wykonanych prawidłowo i zgodnie z zamówieniem. Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą rozpatrywane.
  3. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt oraz przesyłek odesłanych „za pobraniem”.
  4. Należności dla Klientów z tytułu zwrotu lub reklamacji, regulowane są wyłącznie przelewem na polskie konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od momentu odebrania przez nas przesyłki zwrotnej.
  5. Zwroty, wymiany i reklamacje należy przesłać na własny koszt na adres sklepu:

    MARGOT PHU
    ul. Barwicka 9
    60-192 Poznań

Przesyłki na wymianę, zwrotne i reklamacyjne prosimy nadawać wyłącznie jako przesyłki rejestrowane (polecone).

  1. Wszystkie oferowane przez nas towary są nowe.
  2. Reklamowany  towar należy przesłać na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem (ZWROT_WYMIANA.pdf ) lub (REKLAMACJA.pdf ) na adres sklepu. Proszę podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe i nr konta bankowego, na który mają zostać zwrócone należności.
  3. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)
  4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów (bez kosztów przesyłek) zostanie zwrócona na konto Kupującego przelewem bankowym, w ciągu 14 dni roboczych.