Strona główna
Zwroty, wymiana, reklamacje
Zwroty, wymiana, reklamacje
Zwrot, wymiana, reklamacja:
- Jeśli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Podstawowym warunkiem zwrotu, jak i wymiany towaru jest jego idealny stan, przedstawienie dowodu zakupu oraz dołączony prawidłowo wypełniony formularz. Jakiekolwiek ślady użytkowania towaru uniemożliwiają wymianę bądź zwrot towaru.
- Prawo do zwrotu i wymiany towaru nie dotyczy produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (w tym maszyn i urządzeń), wykonanych prawidłowo i zgodnie z zamówieniem. Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą rozpatrywane.
- Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt oraz przesyłek odesłanych „za pobraniem”.
- Należności dla Klientów z tytułu zwrotu lub reklamacji, regulowane są wyłącznie przelewem na polskie konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od momentu odebrania przez nas przesyłki zwrotnej.
- Zwroty, wymiany i reklamacje należy przesłać na własny koszt na adres sklepu:
MARGOT PHU
ul. Barwicka 9
60-192 Poznań
Przesyłki na wymianę, zwrotne i reklamacyjne prosimy nadawać wyłącznie jako przesyłki rejestrowane (polecone).
- Wszystkie oferowane przez nas towary są nowe.
- Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem (ZWROT_WYMIANA.pdf ) lub (REKLAMACJA.pdf ) na adres sklepu. Proszę podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe i nr konta bankowego, na który mają zostać zwrócone należności.
- Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)
- O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów (bez kosztów przesyłek) zostanie zwrócona na konto Kupującego przelewem bankowym, w ciągu 14 dni roboczych.